28 Augusti

Hej bloggen
Länge sedan jag var inne här nu. Livet har påbörjat en ny, för mig okänd väg tiden med sofia bara flyger fram, det känns underbart :) I förrgår var jag hemma hos henne för första gången och hittade till min förvåning ett kök och ett par rum som var sämre städat än mitt (och då e de illa :P) Vi har sedan sovit där två nätter och inte hittat på allt för mkt. Igår kväll åt vi pizza och de var inga små pizzor direkt, inte ens jag orkade mer än 3/4. Sofias ena katt bestämde sig sedan att ta ett smakprov av pizzan själv också, det hela såg väldigt roligt ut och vi gjorde de till en video. Ska försöka få upp den på youtube, kommer givetvis linka dit sedan.

Jag som är en sådan bokmal har slut på idéer för tillfället inte en ända bok har något om hur en relation funkar, kanske är de för komplicerat. Det hela känns väldigt bra för tillfället dock och de lilla jag hittade pratar mkt om hur känslor förändras. Tydligen ska de första 3 veckorna till 3 månaderna vara de mest passionerade "här och nu" känslorna medan det sedan mer blir "framtiden, tillsammans?"
Jag är glad att det är i den ordningen för de stämmer iaf på mig, har en del jag vill fixa och hinna med innan jag flyttar ihop med henne.
Jag har trots allt trivts som singel den största delen av mitt liv och att plötsligt börja ta ordning på allting och vara "vuxen", ush det är jag inte redo för ännu, men iofs blir jag nånsin redo?
Helgen ska spenderas med familjen i Lund, ska bli kul och se hur hon klarar två dagar med min familj, hihi.
Det var nog allt för denna gång eller nästan...
Svininfluensan når snart Sverige på allvar enloigt en undersökning ska hela 72% vaccinera sig och av dessa är de flesta kvinnor. Så jag frågar mig, var skulle jag få pengarna till att göra detta ifrån? Och Kristianstads andra 8192 studenter lär knappast ha råd med de heller. Ge mig ett jobb eller ett gratis vaccin!

/Mana "The stuff of which Magic is formed"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0