D day.. ja nästan iaf

Hej bloggen
Tänk vad 75 dagar går undan? Redan den 15 augusti, sommaren är över och imorgon börjar skolan med en skräck start, jag har gjort vad jag har kunnat och kan bara hoppas på de bästa nu. Även om jag ibörjan av sommaren tänkte avsluta bloggen den 15 känns de som detta har blivit lite av ett intresse så jag kan lika bra fortsätta skriva. Förhoppningsvis bjuder morgon dagen på en enkel tenta och sen fyller syrran år, alltid skönt och kunna prata glatt om en tenta för familjen. Sedan på söndag är de åter tid att träffa Sofia, som förhoppningsvis blir höstens hopp nu när de flesta jag känner har flyttat. Om tentan går igenom imorgon får jag även en ny klass den 31 Augusti, fler kontakter hade varit super :)
Har varit hundvakt idag över dagen/natten så hoppas Milou sover lugnt inatt.

De va nog allt för denna gång.. Tror aldrig jag nånsin har varit så här nervös inför någonting som jag är inför denna tenta..
Ush

/Mana "The stuff of which Derivatan av y=x^2+x/5 is formed"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0