Söndag natt

Godkväll
Är nu hemma igen efter 11 timmar i Hässleholm och något som började enkelt och utan någon tvekan avslutades svårt.
Det hela började med mat på en pizzera i stan, fortsatte sedan men en promenad och allmänt slappande under en björk i ca 2 timmar. Efter detta hydre vi Wallander (Ja jag vet detta var ju oxå komiskt, men spara detta tack) Sedan begav vi oss mot vad jag trodde var hennes ställe, dock visade de sig vara hennes familjs hus medan dom var i Kiruna. Iaf allting gick super vi pratade, såg film och lagade till sist mat, efter de fortsatte allt gå framåt och hon var nyfiken på hur jag tyckte vi hade de. Allt bra eller hur?
Vi såg klart våran wallander och låg sedan bara å titta på varandra i en dryg timme, jag bestämde mig till sist för att ta första steget och kyssa henne. Efter allt flörtande och alla ioi hon gett mig kändes de inte som de kunde gå fel.
Det gjorde de dock, jag upplevde de så iaf hur hon tog de vet jag inte, hon gick ganska omgående på toaletten och satte sig sedan långt ifrån mig. När jag fråga var de var sa hon att hon var trött. Visst är detta fullt möjligt men det verkade osäkert.

Så vad gör jag nu? Vi bestämde att ses igen på Tisdag och de känns som att om hon tog illa upp borde hon ha sagt något, tjejer brukar trots allt vara mkt duktiga på att säga ifrån när något är fel. Om hon dessutom inte alls tog illa upp känns de väldigt dumt och fråga om de, jag får nog helt enkelt vänta till tisdag, kommer hon trots allt hit trivdes hon garanterat med de hela lika mkt som jag. I annat fall vet jag inte vad som händer..
Tjejer vem sjutton förstår sig på dom? :P

/Mana "The stuff of which Magic is formed"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0