24 Juli

Hej bloggen
Det var ett tag sen nu, det har inte hänt sådär super mkt de senaste två veckorna, har suttit i korridoren och spelat kort och slappat med two and a half men. Även om det har funnits kvällar där den ensamma sommaren satt sina spår kan jag ändå inte klaga. Trots arbetslösheten har jag haft en bra sommar, de sista tre veckorna ska ängnas åt matteplugg och mer korridor prat. Man ska aldrig underskatta de sociala om de så handlar om att busa med en hund lr spruta ner grannen (med vatten).

Jag tänker på förra juli och hur de till sist blev för mkt med ensamheten. Detta året ska jag dock inte välja första tjej jag träffar, nej faktum är att jag lika bra kan vara singel ett tag till. Snart börjar den nya terminen och sommarens matte-ångest ska iaf nå ett slut. Med andra ord har jag inget å säga.

Ha de bra.

/Mana "The stuff of which Summer is formed"

Kommentarer
Postat av: Anonym

såklart du ska vara singel. njut av studentlivet som singel

2009-07-25 @ 22:03:02
Postat av: Anonym

Those who dare to fail miserably can achieve greatly.

John F. Kennedy

2009-07-28 @ 13:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0