Avslutning av Kstad dagarna

Gårdagen bjög på sista dagen av kstad dagarna pch vilka dagar det har varit. 4 Härliga kvällar, igår bjöds det på mer radiobil och jag gjorde även en rolig upptäckt, vem köper nystekt sill eller wokad älg på en festival? Konstigt nog var köerna dit långa.
Gårdagen bjöd på en rolig händelse jag träffa en tjej som tyckte jag skulle ragga upp hennes syster, denna tjej var dock alldeles för blyg för att ens dansa, taskigt läge kunde gått mkt bättre men men :).
Kvällen bjöd ännu en gång på tequilla shots på balkongen och där ligger så mkt apelsinskal nu så där säkert skulle kunna växa ett träd snart (även om de inte blir träd av skal men iaf).
Tre dagars festande har tagit på krafterna och ekonomin, men har blivit inbjuden ut till österlen ikväll och inte kan jag säga nej till de heller?
Andra nyheter är att online gamet har ökat ännu mer har fått 7 nya msn bara denna veckan, antar att det är fler än jag som vill träffa någon, irl har jag inte haft samma framgång dock, det är svårt när studenterna inte är i stan.

/Mana "The stuff of which Magic is formed"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0