Daygame sista juni

Tjo Bloggen
Igår blev jag uppringd tidigt på morgonen och tillfrågad om en utflyckt till Malmö, jag tyckte de hela verkade lovande eftersom jag kunde göra daygame.... trodde jag! Ikea var värdelöst! Värmen under dagen var nästan outhärdig och det är lovat 28+ grader i 6 dagar nu, ush. Var är mitt ishotell? Dagen fortsatte dock bra och jag fick en stadig founde middag med en kompis och hennes pojkvänn, super. Under kvällen slutförde jag Style Challenge "1" och har nu pratat med 5 stycken, jag vet att de tog lång tid jag är bara lite trög startad. Jag testade nummer gissningen på två tjejer och ingen av dem valde nummer 7, sedan snakade jag med en alkis som "råkade" hamna i kristianstad, var han egentligen skulle av vet jag inte.

Idag är de ny värmebölja och jag har fruktansvärd huvudverk, det brukar bli så av värme + åska på ingång, kan känna de på mig av någon anledning, får se om de stämmer. Jag är strax på gång till Lund och sedan till Lomma där dagen ska spenderas på jakt efter tjejer och en och annan simmtur, jag har två kompisar med mig så resan ska nog bli lyckad, det känns alltid lättare att inte vara själv.

Dagens utmaning av Style är ännu ett par frågor + att snaka med fem nya personer och denna gång fokusera på ögonkontakt med de alla. Nu måste jag rusa till bussen.

/Mana "The stuff of which Magic is formed"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0