Fredagskväll

Tjoho
Gårdagen var väldigt likt Torsdagen, förfest med samma folk fast en kompis till mig ifrån Lund var med oxå. Det var inte mkt sång på förfesten idag utan detta blev på bussen in till stan istället. Träffade på 3 sånglada 30 åringar som sjöng på ordentligt på turen in.
Väl inne i stan var där sjukt mkt folk, så att hålla ihop var inte de lättaste.
Kvällen innehöll obligatoriska langos, men även en tur med radiobilen, det var super roligt :)
Jag känner mig ännu värre bakis idag och vet inte om jag överlever finalen ikväll.
Nästa helg kommer min nya granne ner med hennes kompis och det blir utgång med dom, lite variation.
Det var allt för nu...

/Mana "The stuff of which Magic is formed"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0