Kristianstad Dagarna

Tjo!
Gårdagen började tråkigt segt, utan några planer kvällen blev dock mkt bättre än jag hade hoppts på. Två veckor varje sommar öppnar Kristianstad till fest och avslutar den 11 juli med konsert med bla dead by april. Gårdagens äventyr började roligt, en 35-40 åring aspackad klädd i kostym började förklara hans likhet mellan tjejer och bilar. Det hela blev ganska komiskt eftersom han knappt kunde stå upp. Sedan bar de av till stan och vid min stora besvikelse hade dom en rap konsert. Jag förstår inte att de kan kallas musik, som tur var slutade den tidigt och den "riktiga" sing a long musiken började istället. Att se halva Kristianstad dansa kyckling dans var en rolig känsla för inte att tala om "svennebanan" "project infinity" mfl. Efter ett par låtar och ett par öl började den andra biten jag kände mig väldigt motiverad och jag och en kompis snakade med de mesta vi såg. Vi fick inte med någon hem ikväll men men, kul hade vi iaf :)
Får passa på att njuta av den sista tiden med varandra, han flyttar om ett par veckor, kommer kännas tomt....

Idag tar en annan kompis jag har känt i nästan hela hans liv konfermation, så jag ska dit det blir nog bara mat där eftersom tjejerna förmodligen kommer vara för unga. Sedan ikväll bär de av till Malmö och stranden där, får se om någon annan badar vid 19.00. Jag har föresten hittat en ny telefon nu, simpel, enkel och 200 kr, precis lagom. Så läser ni detta så passa på att fråga mig efter mitt nya nummer, eftersom jag tvingas byta.

/Mana "The stuff of which Magic is formed"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0