Lomma Beach 2X

Godmorgon
Värmen e här och inte e de lite varmt heller. De senaste två dagarna har spenderats på stranden i Lomma. I onsdags lyckades jag få kontakt med två tjejer ifrån Kroatien med en enkel öppnare "passar ni våra grejer medan vi badar en stund?" Det funkade super bra och vi snakade med dessa tjejer resten av dagen, hon ena lovade tom att bjuda på muffins dagen efter. Annars småpratade jag med ett par andra personer, bla en surfare ifrån Norrland.
Torsdagen sedan höll sig på samma nivå ibörjan, hamnade med gårdagens tjejer men gick sedan vidare till ett par andra. Jag känner att öppnandet har gjort stora framsteg sen början av sommaren, iaf på "vanliga tjejer" På hemvägen stog jag bredvid en riktigt snygg blondin och förmådde mig inte att ens öppna munnen, verkligen besviken.
De kanske kommer så smånigom dock, vet inte vrf det är så mkt svårare med blonda.
Idag skulle jag egentligen till stranden men är i Kristianstad för tillfället så får se hur de blir med den saken, är inte jätte sugen på att åka hela vägen.

Igår hittade jag även ett själv-hypnos program på 18 minuter som "ska" lyssnas på 3 ggr i veckan, jag ska prova de och se om de hjälper. Vidare fortsätter jag med online game under dagen. Jag klarade föresten oxå Style Challenge #2 utan några problem, den tredje utmaningen för dagen är följande:
En röst övning och en text om hur röstproblem kan fixas, dessutom ska tre personer slumpvis ringas upp och tipsa mig om en film, tråkigt nog är min telefon död för tillfället så detta får vänta till Söndag.

/Mana "The stuff of which Magic is formed"

Kommentarer
Postat av: C.H

Var också i Lomma i Onsdags men vi måste missat varandra :P



Får säga till nästa gång ;)

2009-07-03 @ 15:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0