Ny utekväll i Kristianstad (Kanske)

Hej Bloggis
Gårdagen spenderades utan några större nyheter och idag har jag städat, börjat med min matte, bokat resa till ishotellet den 28 December, resan går på hela 9000 kr, bäst å börja spara redan. Jag har även försökt styra upp resten av veckan, ska försöka få hit några kompisar ifrån lund och gå ut i kstad för en gångs skull.
Andra nyheter är att jag börjar känna mig väldigt säker på att inleda nu, ett trick jag har lärt mig är att börja prata med antingen ett par killar eller några inte allt för fina tjejer som uppvärming, när jag sedan väl är igång är de mkt lättare att fortsätta, effekten avtar dock till nästa kväll så de måste upprepas varje gång.

Ikväll hoppas jag de blir utgång i stan, men har ingeting bestämt ännu, får se hur de blir med den biten. Om inget händer ska jag försöka tvätta istället sedan tors-lör måste det vara utgång, dör av utråkning här i stan, inte ens min granne har varit hemma på hela veckan, jag undrar var han håller hus?

Det var allt för nu, ifall jag drar ut i kväll kommer givetvis en sumering av detta senare.

/Mana "The stuff of which Magic is formed"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0