Rörig söndag

Tjo bloggen
Har hämtat mig ifrån helgens äventyr nu, söndagen blev klart skum, med allt ifrån gammal mat, till tågresor. Det hela började runt klockan 3 på eftermiddagen, med "frukost". Orkade inte dra mig till ica så de blev en tripp till "bagdad livs" (härligt namn lr hur?) De hade ingen frukost, ja inget bröd iaf så istället blev de kycklingburgare och hamburgedressing. Efter jag och de jag åt med hade ätit, råkade vi se datumet på allting och såg att de va över 5 veckor gammalt, lite panik med kyckling från jag vet inte var som är 5 veckor gammal. Vi överlevde dock och ingen av oss blev sjuk. Mitt under måltiden ringer en kompis till mig och jag bestämmer mig för att åka till malmö. På tågresan dit träffar jag en 20 årig tjej ifrån malmö, som jag intensivt pratar med hela vägen, en väldigt trevlig person som jag pratat med i över en timme, perfekt date... trodde jag. Hon var inte lika övertygad och vill inte ens ge ut sitt nummer, surt.
Söndagen fortsatte sedan utan större händelser.
Måndagen sedan övernattade jag hos en kompis i Lund och drog mig tillbaka till kstad vid 7 tiden.
Idag Tisdag har jag inget bestämt, ska eventuellt tvätta inför Lundahelgen som börjar nu på Torsdag.

/Mana "The stuff of which Magic is formed"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0