Torsdag 30 Juli

Hej bloggen
Det har varit en annorlunda vecka, minst sagt. Livet går mot en viktig punkt just nu, jag har vetat om detta länge men inte riktigt velat inse allvaret. Nu på onsdag gäller de dock, min granne, mitt sociala stöd, min obsekrivligt viktiga vänn kommer att försvinna, för alltid. Jag kan inte påstå på något sätt att de känns bra nej de hela känns hemskt...
Men de måste gå. Andra "nyheter" är matte ångesten, känns som jag har mkt jobb kvar de sista två veckorna för att klara av de.

Nåja till de bättre nyheterna ikväll blir de utgång för första gången på väldigt länge och ikväll är jag som vanligt fylld av nya idéer att prova. Jag ska även träffa en ny person ikväll, någon som jag har pratat med hela sommaren och vi ska ses för första gången ikväll, ser fram emot de väldigt mkt.

Nu när en utgång är nära tänkte jag att minnet behövdes fräshas upp en aning, opener är inte längre problemet för mig, jag kan ta initiativ med de flesta och gå där ifrån lika glad. Nej problemet nu ligger mer i att få dom att prata. Så ikväll efter öppnaren ska jag stenhårt gå in för att avbryta dom rakt av och försöka få konversationen att gå vidare utifrån något de har sagt. I andra nyheter kommer en nätkompis från usa över till danmark i en termin, ska bli super kul att träffa henne.

/Mana "The stuff of which Magic is formed"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0