Utekväll + uppdatering av online

Godmorgon bloggen
Gårdagen blev utgång igen, först var de "allsång på näsby" Under förfesten och vi sjöng "Min gitarr" "Var ska vi sova inatt" "Brev från kolonien" "Do it like a truck" Mfl. Jag älskar verkligen å sjunga, speciellt när folk hakar på och skiter i hur de låter. Efter vårt speciella sångnummer bar de av in till stan, som var väldigt tom jämfört med i lördags. Där var knappt några folk alls och jag hade druckit för mkt för att kunna öppna med någon. De mesta slutade när vi kom in men jag lyckades få en gitarrist i ett allsångstält att spela "Sånt är livet" iaf. Svenska låtar är de bästa :)

Jag har under veckan och sedan förra ändringen av profilen online sätt en stor förändring, visst det kan bara vara slumpen men istället för att jobba för en mail kontakt med en tjej har jag 6 stycken olika på gång. Jag fick även kommentaren
"Du låter som en skojig person som man aldrig har tråkigt med måste jag säga :)"
I första mailet haha, de har inte hänt innan att någon visar så tydliga tecken så snabbt.

Andra nyheter är att jag har börjat använda självhypnosen jag pratade om tidigare lite då och då, innan jag ska sova, dock använder jag den medans jag gör något för de blev för segt annars. Den är uppigande och första delen funkar säkert som motivering innan man ska ut oxå.

Ikväll blir åter ingång till staden, med mindre dricka denna gången känner mig ganska bakis sen igår, det var allt för nu.

/Mana "The stuff of which Magic is formed"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0