Äntligen Torsdag!

Godmorgon bloggen, jag vaknande precis efter nattens äventyr, "råkade" diskutera både de ena och de andra hela natten med en tjejkompis. Konversationen gick lite crazy när hon började prata om sexleksaker men jag klagar inte de hela blev väldigt kul. Aldrig träffat en så öppen tjej innan de flesta vill inte direkt prata om de bitarna vilket e lite konstigt egentligen eftersom alla killar pratar om de alltid.

Jaja nog om sexleksaker för denna gång ikväll är de student i Malmö och ett utmärkt läge att testa nya "game" Med studentmössan i högsta hugg (från när jag gick ut 2005) Är jag redo att göra Malmö osäker de hela känns varje år ungefär som filmen "wedding crashers" har du inte sätt den så gör de genast en extremt rolig film.

Nu väntar en stor kopp kaffe för att vakna till ordentligt, jag uppdaterar kvällens resultat på Fredag eller Lördag.

/Mana "The stuff of which Magic is formed"

Kommentarer
Postat av: P.E

Jaså studentfest redan? Jag e bjuden på en nästa vecka samma dag som jag slutar, kanske skulle ta och festa lite för mig själv också. Ha det så kul!

2009-06-04 @ 20:17:18
Postat av: The Master

Hejsan. Hade varit trevligt om du mer utförligt hade beskrivit hur dina möten och konversationer utspelat sig. Keep going

2009-06-09 @ 18:30:26
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0