Böcker, böcker...

Jag har nu under kvällen letat efter lämpliga böcker att läsa och oj vilken lista jag har fått ihop, de blir många timmar i solen imorgon, tråkigt nog är de flesta av dom Ebooks, alltså böcker på datorn, tyvärr har jag ingen laptop så de blir en del innesittande ändå. Här är de jag har hittat än så länge i alla fall:

Double your Dating - David DeAngelo

Attraction isn't a choice - David DeAngelo

Magic bullets - Savoy

The game - Neil Strauss

The Routines Manual Vol. 1 - The Don & Savoy

The Routines Manual Vol. 2 - The Don & Savoy

Vägar till Kvinnlig Njutning - Ylva Franzén

Hitta Kärlek - Caroline Dahlman

The Mystery Method, How to Get Beautiful Women Into Bed - Mystery

Learn the art of astrology -

The art and science of cold reading - Tradecraft

Jag har att göra i ett par veckor nu i alla fall. Jag kommer lägga upp de viktigaste av varje bok under kommande dagar.

/Mana "The stuff of which Magic is formed"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0