De första trappstegen

Det har varit en speciell helg utan tvekan, inget har blitt som de varit bestämt, dock har de varit roligt i vilket fall. Solen strålar ordentligt idag och Juni är verkligen en sommar månad. De som har hänt sen i Lördags är att jag har gjort ett roligt fynd. Jag har tidigare läst boken "The Game" av Neil Strauss och snubblade under gårdagen över precis det forum som han prisar så högt genom hela boken. Har finns även artiklar av den omtalade "Mystery". Utan tvekan något jag kan rekommendera, sidan finns att hitta på:
http://www.theattractionforums.com/

Andra nyheter under helgen har varit ishockey, Detroit har imponerat och slagit pittsburgh 2 ggr med 3-1 och har nu en säker ledning. Jag har bestämt sen förra året redan att jag ska åka till Detroit om de vinner och nu behövs bara 2 vinster till för att resan ska stämma, bäst att börja packa snart?

Jag har även snubblat över ett antal intressanta böcker som tex "Savoy's" (Inte hotell kedjan) "Magic Bullets" som jag har ögat igenom och boken än så länge har varit väldigt användar teoretiskt iaf, jag ska ut nästa gång på Torsdag och hoppas kunna använda den praktiskt. Nog skrivet för denna gång nu väntar ett par timmar till i solen.

/Mana "The stuff of which Magic is formed"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0