Mer online game

Jag har alltid gillar online game, det är gratis och alltid tillgängligt, jag hittade nyligen ett nytt forum om just online game och en viktig del som var väldigt diskuterad var vikten om hur killar gjorde för att tjejer skulle ta första steget och skriva till en. Har du någon gång provat de så vet du hur ofta tjejer skriver till dig. Jag har hållt på med det sedan februari 08 och har ungefär haft 3 tjejer som skrivit till mig på hela denna tiden och har mailat över 1000 stycken själv. Jag har sedan länge accepterat att så här e fallet jag fick nu dock ett tips på vad jag saknar, "Be selective" kallas de, den viktigaste delen av hela profilen något jag inte har använt någonsin. De hela bygger på att skriva ett avsnitt om vad du söker men även vad du INTE söker. Detta ska tydligen ge tjejer en extra vilja att skriva till dig, om du tex skriver "tjejer under 25" kommer de under 25 känna sig extra välkommna och personligen vill jag inte träffa någon över 25 ändå så de gör inget att dom inte känner sig välkommna. Jag ska skriva om min profil imorgon och lägga till detta, kanske kan de ge mer fart på mitt online game?
 
Jag hittade även en kille som var en klass för sig, han skrev följande till en tjej på match.com:

"So I spent some time thinking about how I should go about messaging you. It's not often that I talk to a beautiful girl such as yourself. After some thought, I finally decided to write a poem that best expresses what I think about you. Here goes.

Your beauty, like a river flowing,
is endless
Just as the sun shall rise each and every day,
so too, shall your beauty be awakened
Your eyes glimmer like the sun reflecting off of a clear, blue lake on a warm August afternoon
Your lips, soft and billowy like a midday cumulonimbus cloud
Your smile, like the first ray of sunshine that graces the earth with it's warmth,
lights up the darkness and awakens the world
However, as the day comes to a close and the sun sets and the clouds drift away, your beauty does not
It continues on

I don't normally do things like this, but after seeing your pictures and reading about you, I couldn't help but think that you sound like the perfect girl. It's funny because I'm very shy and you seem very outgoing, but there's something about you that makes me think that you're not as tough as your exterior may otherwise indicate. I think inside, you're shy just like me.

That's all I have for now. If there's anything you'd like to know, please respond to me. I don't usually do much besides work and play on my computer, so I'll be around. I've love to hear back from you. Please respond as soon as you get this as I'll enjoy hearing what you have to say about me. Bye."

10 poäng till killen :P Det hela kom ifrån en kille som la upp en tjej-profil för att följa resultaten, 95% av alla meddelande började med hej, skippa alltså detta när du själv mailar.
Hela artiklen finns att hitta på:
http://www.theattractionforums.com/online-game/97967-what-most-guys-send-d.html

/Mana "The stuff of which Magic is formed"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0