"Online game"

Under mitt läsande idag snubblade jag över en artikel av "TrueStory" som handlade om online dating. Jag har provat detta i runt ett år med varierade resultat, de bästa resultatet av alla fick jag tidigt, i några av mina allra första möten då jag tryckte hårt på att få msn/nummer tidigt och mötas samma vecka. Detta ledde sedan till oanat bra resultat. (Som jag än i dag har mkt nytta av) Dock övergav jag denna idé för jag trodde det var "fel" att ses så tidigt. De komiska med de hela är att artiklen jag hittade idag stödjer snabbheten nått enormt mkt mer än vad jag hade trott. 3 mail, sen 1-2 timmar på msn sen 2 sms sen ses samma eller nästa vecka. Om tjejen avböjer någon av stegen blir de som i MTV:s show "Next" De finns hur många som hälst fastna inte på en som ändå inte är intresserad.

Hela artiklen för den som är intresserad finns att läsa på:
http://www.theattractionforums.com/online-game/86123-illusive-passive-aggressive-online-game.html#post535572

/Mana "The stuff of which Magic is formed"

Kommentarer
Postat av: P.E

Hmm, verkar intressant. Får ta och dra nytta av dina kunskaper när(OM) mitt förhållande tar slut!

2009-06-02 @ 21:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0