Resultat

Hemma igen det var en intressant eftermiddag som visade sig svårare än jag hade trott. Framgångarna kom mest på shopping och jag hämtade mitt pass, hittade mitt halsband som blev en ametist, denna sägs ge god lycka vid resor, ge ett bättre minne och männ som bär de ska tydligen dra till sig goda kvinnor. Får se hur de funkar med den saken. Sedan köpte jag även ett par nya skor, de var på tiden då de tidigare jag har började bli ordentligt slitna.

Resultatet på telefonummerna blev en annan femma, reaktionerna blev mkt mer annorlunda än min enkla skiss vilket iofs inte var så överraskande dessutom var de svårt att hitta naturliga "spontana" situationer och inte få de att verka alldeles oäkta. Jag fick ett par trevliga konversationer trots allt och tror att detta absolut kommer fungera bättre desto mer jag använder de. Några telefonummer blev de inte denna gång, men men Ny dag Nya möjligheter.

Jag hittade även ännu en bok jag inte kunde motstå, "Practical Female Psychology for the Practial Man" av David Clare.

Jag gjorde precis ett test på facebook "How good is your pickup artist game" Jag förstår själv att de är på skämt men tyckte ändå resultatet var värt att dela med mig av:
"Pickup Artist: You have awesome game, plenty of experience in the field, and knowledge of PU theory you rarely find yourself in a tight spot. While you may get AI from time to time, you should know what to do from now on, you're the envy of all your friends, but may end up letting one HB slip from your grasp every now then. Clueless AMOGs can only stop and stare in wonder and amazement."

/Mana "The stuff of which Magic is formed"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0