Söndag, natt

Åter hemma i Kristianstad mycket festande och mycket lärdom bakom denna veckan. Jag har även ökat mina studier och följt Mystery djupare. Han förklarar de hela som ett tv-spel och var intresserad i båda delarna själv. När spelet väl går att förstå blir barerna som en annan nivå att besegra. Detta hoppas jag kunna uppnå för kommer jag dit vet jag att ingen utmaning kan stoppa mig. Jag har under veckan jobbat hårt på "3 second rule" som är nått av de bästa jag har läst om. Det hela är mycket enkelt efter att du har sätt en tjej (de spelar ingen roll om hon sätt dig) Har du 3 sekunder på dig att säga något till henne efter de blir du för nervös och "vågar" inte. De där med tjejer är en alldeles speciell rädsla som de flesta upplever och detta är ett bra sätt att motverka den. Denna metoden funkar bra för mig. En annan sak som gjorde mig väldigt förvånad verkar vara baksidan med hela "game" idéen detta kan precis som allt annat missbrukas. Mystery själv har haft sina funderingar om vad han gjorde med livet.

Jag känner mig inte direkt skrämd dock inte ännu de finns mycket jag fortfarande vill göra simpla grejer och svårare jag kommer aldrig förstå tjejer men det är inte de viktiga de viktiga ligger i att få dom att reagera på ett sätt jag vill sen varför dom gör de spelar inte någon roll. Idag är de exakt 10 veckor till skolstart jag börjar inse att jag inte har obegränsat med tid och får passa på att njuta av de hela. I veckan som nu kommer ska jag ändra mina gym vannor och försöka träna på dagen istället för natten och hitta någon ny bekantskap. Annars fortsätter de mesta som vanligt, mer fokus på 3 sekunders reglen ska utvärderas till nästa söndag.

Önska mig lycka till det hela må vara ett spel men till detta finns ingen paus knapp att fundera över, de hela går undan.
Första veckan avklarad med okej resultat, har dock ingen prestation att skryta med (ännu).

/Mana "The stuff of which Magic is formed"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0