Style challenge och profiländring online

Hej bloggen
Idag började dagen inte fören vid lunch, det är underbart att få sova länge. Jag inleder idag "Style's challenge" Det hela bygger på boken "The Stylelife Challenge - Master the game in 30 Days" Boken är uppbyggd runt 30 dagar där varje dag har en "Challenge" att utföra. Style själv hävdar ett totall förbud att läsa mer än en dag åt gången så därför vet jag lite vad detta kommer leda till, jag kommer blogga om dagens "challenge" varje dag dock. Utmaningen går ut på att få en date innan de 30 utmaningarna är slut.

Den första utmaningen är baserad runt fyra frågor om en själv, om hur du tror folk upplever dig, om hur du vill att andra upplever dig, tre "behaviors" som du vill ändra på i dig själv samt tre nya du vill lära dig. De andra steget är sedan att läsa en bifogad artikel som heter "The chains that blind". Detta handlar om olika påståenden och tankar som många killar har och hur det egentligen är. Den viktigaste punkten handlar om utseende och visar att personligheten är bra mkt viktigare än "good looks". De sista steget är att prata med 5 okända personer, att bara öppna med dom och inte bry sig om att avsluta.

Vidare nu till online där jag har lagt till följande:
"Den jag söker bör vara:
- Positiv
- Pratgad
- Under 25
- Självsäker
- Glad
- Ärlig
- Inte vara alldeles för upptagen med andra utan njuta av sin egna tid också
- Icke-Rökare

Passar detta in på dig så tveka inte att skriva jag som alla andra blir glad över att få mail."

Givetvis kommer jag skriva om vilka ändringar, om några detta ger. Nu ska jag äta frukost/lunch och sedan ska jag ge mig ut en stund för att hitta de fem personerna.

/Mana "The stuff of which Magic is formed"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0