Uppdatering av tillvaron

Hej Bloggen!
Som tiden går, jag har haft fullt upp både förra veckan och denna veckan, detta har gått ut över bloggen. Ölands veckan är nu bakom mig och livet har denna veckan återgått till de normala... eller kanske inte.
Ölands resan kan summeras i en massa öl, sol, regn och en läskig insikt om exakt hur desperata vissa killar kan vara. Dessutom har jag fått en bild av hur lätt saker kan gå fel och vill därför tillänga resten av mina Öland minnen till offrena ifrån knivdramat den 20 Juni. En tyst minut till alla drabbade och deras familjer.

Sen dess har jag hunnit hem, varit på stranden mer eller mindre varje dag, fått virus på datorn och varit tvungen att installera om allting och fått ett par böcker till. Dessutom har min mobil slutat fungera, ingen toppen vecka.
Veckan är nu dock nästan slut och på måndag börjar allvaret igen, jag har halv seriöst hållt på med online game under veckan utan något resultat, det är så olikt irl. 
Jag kommer under veckan att fortsätta jobba med inledare, som iofs har blivit mkt bättre än tidigare, Ölandsveckan och en strandvecka denna veckan har skapat många öppningsmöjligheter. Jag kommer under kommande 30 dagar att prova på "Style's Challange" Önska mig lycka till!

/Mana "The stuff of which Magic is formed" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0