Veckorapport Söndag 14 Juni

Ännu en vecka har passerat och jag har fokuserat hårt på både 3 sekunders reglen och att testa inledare men jag inser att jag kan bli bra mycket bättre på att inleda, det finns fortfarande en aa spökande i mig som gör sig extra påmind runt blondiner, speciellt i vita kläder (fråga mig inte varför).

Jag snappade på tåget hem upp en av Mysterys idéer de hela handlade om att fixa 10 openers och testa dom på 100 tjejer, VAR. Detta skulle sedan göra att aa minskade vädligt mkt eftersom de dels gav ett perspektiv om hur många tjejer där e och hur lite de spelar roll om vad de tycker om dig. Jag insåg att det hela var en bra plan men 1000 tjejer verkade väldigt mkt i en så liten stad som Kristianstad med drygt 26000 invånare. De hela är anpassat i miljonstäder som Chicago och SanFransico och faktum är att i Sverige finns de inte lika många + att utställena ofta har samma tjejer. Så de passar inte in på något av punkterna, men kan de vara en bra idé ändå?

Ja de tror jag tänk på alla situationer du är i, buss, skola, tåg, gå, gå, gå, ica, gå, ute, gå, du fattar min poäng? Du spenderar mkt tid att gå till olika ställen och så gör massa andra oxå, snaka med dessa tjejer på vägen och medans du gör grejer, dra din inledare se hur hon reagerar, lägg på en falsk tidsangivelse på 2 minuter och försök sedan nå ett nummer avslut, funkar de inte så skratta glatt och gå vidare. Ärligt talat tror jag det är svårare att få ett nummer i USA jag hittade ett exempel, en kille snakade med 1000 tjejer under 26 dagar och gick därifrån med endast 3 nummer, kom igen hade du snakat med 1000 tjejer kan du säga att du hade fått mer än 3 nummer eller hur? De kan jag absolut. Så för att göra modellen mer "Svensk" Tänkte jag göra 5 olika openers och testa de på 20 olika tjejer, VAR vilket ger ett totall på 100 stycken. Jag kommer sedan försöka föra en notering på vilken inledare jag använt och vilka som har gett nummer, etc. Det hela blir en fin sammanställning och ett ordentligt test av inledare dessutom känner jag på mig att mer än 0.3% (som i exemplet innan) ger mig deras nummer, faktum är att jag tror 10 ggr så många kommer tro på mig, eftersom detta ändå är Sverige. Målet blir alltså:
5 inledare, 20 tjejer var
Få ut minst 3 telefonummer
Under två veckor, på barer, ica, gåendes, i stan, på bowling ställen, you name it.

Inledarna som används kommer att skapas under morgondagen och Tisdagen.

En rapport om resultatet på detta experiment kommer att skrivas Söndagen den 28 juni.

/Mana "The stuff of which Magic is formed"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0