1 Juli

Helg igen nu bloggis.
Veckorna flyger fram som ingenting har svårt att tro att de redan är juli. Känns som skolan snart börjar igen även om jag läser sommarkurs. Ska bli skönt med semester om två veckor. Gårdagen bjöd på en riktig nostalgi shock med 1986 - ghost n goblins klassad av många som ett av tidernas svåraste spel. Jag har haft spelet sen jag var liten men att besegra ghost n goblins på dess riktiga konsol är nästintill omöjligt. Så istället spela jag igenom det med "save state" vilket gjorde de möjligt dock dog jag säkert 200 ggr så förstår inte hur ngn klarat de utan "save state". Jaja de känns bra nu iaf :)

Andra nyheter är att flyers kanske skippar miljonmålvakten trots allt, ett nytt kontrakt med vårens hjälte känns skönt. Dock kommer byteshandlen igång idag för fullt och brukar pågå 2-3 veckor. Tycker laget ser bra ut dock och behöver inga större ändringar. Idag annars är de futurama episod nummer 3, längtar :) Ska även träffa sofia och hennes kompis om en dryg timme i hässleholm, ska försöka äta ngt innan dess.

Fireflight's nya "skiva" är fett nice, bra tilläg till ett bra band.

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0