14 Juli

Tjo bloggis idag har halva sommaren redan gått har dock varit en härlig sommar :) K-stad dagarna är i full gång och jag har vatt där med fia 2 ggr redan. Ska förmodligen dit ikväll oxå med en gammal kompis. Annars kämpar jag mig just nu igenom "dollar" väldigt spännande :) Lyckades även hitta ett nytt band nu i veckan "plan three" som komiskt nog oxå e svenska. Verkar som jag hittar väldigt många svenska band.

Skolan e nästan slut nu bara tentan kvar, jag kämpar med mina pippifåglar och blommor och hoppas inerligt att de går bra. Efeter tentan ska de firas med den delen av klassen jag trivs bäst med <3.

Sen på lördag bär de äntligen av till humlesjö i 11 dagar. Längtar av å bara ro ut i viken å njuta :).

De var allt för idag nu måste jag dammsuga har värsta dammigt.

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0