7 Juli kursens sista utflykt :(

Tjo bloggis
Sista utflyktsdagen idag känns väldigt tråkigt :(. Idag är oxå sista dagen de går att få tag i ngn att skriva grupparbete med hade varit skönt att slippa skriva ensam denna gången så får se vad jag kan åstakomma. Nästa vecka är de repetion och så smånigom tenta. Tycker jag känner mig nervös redan kanske är detta ett bra tecken?

I andra nyheter flyter livet på, spenderade helgen hos henrik vilket var super, jag vill oxå ha en pool :) Denna helgen ska sofia komma hit en sväng och vi ska gå förbi k-stad och göra stan osäker. Hoppas även att lördagen bjuder på utgång. Sen nästa lördag blir de äntligen en semester paus, även om våren inte varit super aktiv så har den ändå känts lång de har varit grejer hela tiden och jag har aldrig säkert kunnat koppla av en ända gång. Så ska bli skönt att slippa tänka på skolan en vecka åtminstone.

Med isvattnet och ostbullarna redo laddar jag för dagen.

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0