Dan före dan

Tjoho kom precis hem efter en super mysig eftermiddag hos sofia. Vi hart träffats 3 dagar irad nu och de känns som de har varit väldigt givande för oss båda. Imorgon ska jag tenta av floristik kursen med förhoppningsvis ett bra resultat är väldigt orolig över "blommor utan hjälpmedel" men de andra kommer gå bra.

Sen på lördag bär de av till humlesjö blir alldeles till mig när jag tänker att jag sitter ute i viken och bara slappar om 44 timmar :) Är iväg tills den 28 så blir inga fler blogg innlägg innan dess.

Andra nyheter? nja jag tvättar just nu och handlade nya shorts igår något som för mig är väldigt ovanligt. Köpte även ramlösa och energidryck som ligger i frysen tills klockan 7. Började även på #6 lee child boken idag och har 6 7 8 9 med mig till humlesjö. De ska nog uppehålla mig dessa 11 dagarna.

De var allt för denna gången vi hörs den 28.

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0