7 Juni

Ny vecka igen tiden går undan till max, har varit å klippt mig idag och skaffa 4 nya böcker av lee child, den första jag läste i serien avr så pass bra att jag vågade köpa fyra till. Imorgon ska jag överraskande nog till Hässleholm och träffa sofia en sväng, första gången på flera månader nu. Vilket känns konstigt eftersom jag hade försökt gå vidare och så helt plötsligt vill hon ses igen och kanske tom försöka igen. Är onekligen lite tveksam till de hela känns inte som vi har ändrats så mkt sen sist och har inte i närheten av de självförtroende jag hade i Augusti.

Jaja vi ser vad som händer. Hockeyn bjöd på besvikelse inatt med 4-7 och på onsdag väntar med spänning match 6. Krav på dubbla vinster nu annars ingen Stanley, vilket onekligen hade kännts väldigt surt, både för laget men även för mig.

Dagen har varit regnig och ganska seg och jag håller på att bli tokig på att inte ha ngn att vara med på dagarna, vrf finns där ingen för mig längre? :(

Hoppas att den nya kursen kan skapa nya kontakter även om jag misstänker att de flesta är sånna jag redan gått med i vår. Hur sjutton ska jag göra för å knyta kontakter via skolan? Har ingen glädje lr motivation till å göra allting ensam, alltid :(.

Tills nästa gång, ta hand om dig bättre än vad jag gör.

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0