Juni

Tänk vad tiden går, nu var de ganska precis 1 år sen jag starta denna bloggen.
De nyaste att tilläga är att tiden med sofia är över, och trots att de har varit svårt de senaste månaderna måste jag försöka gå vidare. Hokcyen har bjudit på många sena spännande nätter bla en "comeback of epic propotions". Även om finlaen nu ser mörk ut så är jag stolt över vad laget har lyckats med.

Denna sommaren ska förhoppningsvis bjuda på lika mkt kul som förra året gjorde, denna gången dock med annat folk. har tagit up kontakten med gamla gymnasiekompisen erik igen medan kontakten med kalle tyvärr har försvunnit. Jag hoppa spå å kunna komma över mina kärleksbekymmer detta året och kunna hitta tillbaka till skolan oxå. Sista terminen har inte gått något vidare. Ska även försöka dra ner på tiden med dota eftersom de har tendens och ta över mkt annat i mitt liv.

Är sugen på å blogga igen nu över sommaren, som förra året vi ser vad det leder till. Forumet har haft problem med registreringen så de har inte blivit någon vidare hitt. Bloggen känns dock friare och enklare så håller mig nog här.

Andra nyheter? nja inte direkt, ser fram emot en ny klass i höst är riktigt trött på den jag har. Tills nästa gång hoppas jag även på bättre tider hehe. Nu blir de ett sista ryck för flyers krav på vinst!

We are the orange and the black@@@@@@@@@@@@@@

/Mana "The stuff of which... ORANGE is formed"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0