Stackedala

Tjoho
Idag bär de av till stackedala känner mig ganska seg och har suttit här en timme nu. Motivationen är svår att hitta i denna värme. Trivs iaf väldigt bra med klassen och de värmen och segheten motarbetar livas upp med tanken att få träffa mimi och mattias idag istället. Så ska ta mig till ica nu strax och köpa de obligatoriska 5 ostbullarna, dock ska jag spara pengar idag och ta salami ifrån kylen.

Annars flyter livet på har haft bra och roliga veckor i solen, läste klart min tredje child bok igår "bränd" dock var den annorlunda uppbyggd än de andra två så tycker inte den var jätte bra. Imorgon börjar "Free agents" i nhl ryktet går att flyers ska införskaffa ny målvakt för massor av miljoner. Har svårt att förstå vrf när den gamla målvakten var så pass bra.

Futurama har även börjat med säsong 6 nu efter år av väntan har dom ändå fått tag i samma röster igen vilket e super :) Fry och leela datar varandra för tillfället men de kan väll knappast hålla mer än fem episoder?

Nähä nu får jag sluta skriva och börja packa.

/Mana "The stuff of which magic is formed"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0