17 November

Tjo bloggis
Avresa till västergötland om 30 minuter, jag känner mig mest trött och omottiverad just nu så hoppas känslan hinner finna sig ngn gång under dagen. Är som alltid orolig över grupparbetsdelarna fruktar att övertaget jag hade under ölandsresan nu har mynnat ut i intet. Känns som ensamheten kommer sluka mig hel en dag och jag vet inte hur jag ska komma ifrån de :( Känner mig som en missbrukare med allvarliga humörsvängningar ingen dag är den andra lik ibland känns de bra och ibland inte. Önskar att folket och världen kunde höra mig som den jag var, som de kunde så bra mellan 2008-2009. Blä. Vem påstår att livet är underbart?

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0