22 November

Tjo Bloggis
Mörk, ruggig och regnig dag ute idag, burr. Ska på kursens sista utflykter idag och imorgon sedan är de bara två till innan sommaren, kanske inte helt fel ändå nu under vintern. Livet har återgått till de vanliga och jag fördriver dagarna med att kämpa med dessa jäkla stenar. Resan i västergötland blev mkt bättre än jag vågat hoppas och om inget annat kom jag närmare pontus iaf. Nu när mörkret kommer på allvar behöver man ngn att luta sig emot och även om jag inte direkt trodde de skulle vara en kille verkar de vara så de har blivit. Ska ner till lund och jul fixa den 3-5 December vilket ska bli kul.

Annars? Nja inte mkt nytt sen sist kämpar på med "poeten" och livet i övrigt så gott de går, ska försöka göra mig redo för utflykten nu.

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0