9 November

Tjo bloggis
Livet har börjat hitta tillbaka till den bättre vägen igen nu och jag känner mig snäppet gladare. Avslutade ekologin i fredags och ska läsa geologi en månad nu. Hoppas att de tidigare studenterna läser samma kurs hade varit roligt med lite mer folk.

Annars är inte mkt förändrat ska till kåren imorgon för första gången på jag vet inte hur länge de ska bli kul. Hockeyn har bjudit på många bra matcher och en delad första plats i tabellen inte fel där heller.

Andra nyheter är att klockan e omställd och mörkret på eftermiddagarna blir allt mer påtagligt :( Trist. Ska försöka kämpa mig igenom de veckor som e kvar och sen bara slappa i lund under julen. Förhoppningsvis kommer jag även detta året spendera julen med fia vilket säkert blir lika bra som förra året. Nu när de nyligen varit allhelgona vill jag tillänga de sista raderna här till de kära som inte längre finns här, jag kommer aldrig glömma er.

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0