4 April

Tjo bloggis
Börjar ny kurs idag eller ja helt ny är den inte men ändå ny på sitt sätt. Hoppas denna kan vara mer motiverande detta året och att orken kan sitta i. Känner mig seg och trött idag och motivationen till skolan kommer och går som den vill. Men annars e de bra idag sov lite halvt dåligt men känner mig ändå okej. Simmning igen ikväll och slutspletet närmar sig :) Dessutom når båda csi serierna snart sin säsong avslutning så mkt tar slut nu i april. Förhoppningsvis kan något annat ta över. Livet annars flyter på jag lär känna mig själv mer och mer iaf och de är väll iofs ganska bra. För första gången på länge saknar jag en flickvänn lr iaf en aktiv tjejkompis. Hade varit kul att kunna gå vidare och faktiskt känna säkerhet på den biten igen.

Nu ska jag iaf till skolan till halv 4 bloggis så vi hörs den 14 april när första slutspelsmatchen går av staplen. 3 matcher kvar med delad första plats, räcker de hela vägen?

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0