19 Augusti

Tjo bloggis
Har varit en tankefull vecka detta, den glada nyheten är att syrran fyllt 18 så var hemma i söndags och firade henne med resten av familjen. Den 10 septemeber blir de sedan ett störrande firande. Den tråkiga nyheten är att två dagar senare gick rick rypien bort, nhl stjärna, som dock troligtvis var svårt deprimerad. Den stora diskussionen som har varit i veckan har handlat mkt om just detta och hur "farligt" de är att spendera för mkt tid ensam, jag undrar hur högt upp jag ligger på farlighetsskalan bloggis, speciellt då jag e svensk. Söker fortfarande en mening med att ens gå upp på morgonen, tur jag har de vänner jag har iaf :) Hoppas kunna fixa de med valpen oxå de verkar som dom inte riktigt vill ha hjälp längre, lr iaf inte så mkt som jag hoppats. Oavsett vilket ska jag kämpa att iaf få ngt gjort i skolan i höst och sen ta en paus till våren. Behöver tiden att fixa en ändring eftersom ingen verkar komma av sig själv. Kärleksfronten står likaså den stilla har inte fått tag i ngn trevlig på veckovis nu och de känns som kontakten med sofia har dött ut helt och hållet, men men vi sågs ju aldrig ändå så.

Idag är de fredag så lite under 50 dagar kvar till hockeyn börjar.. Iaf ngt att se fram emot i brist på allt annat. Har ca 1, 5 säsonger kvar av förhäxad att se klart sedan kommer de två nya interessanta versioner + musik av nightwish och dead by april. Så på ngt sätt ska jag nog stå ut de 50 dagarna som e kvar, en push i rätt riktning av ngn hade ju dock inte varit fel men men vem har sagt att livet ska vara enkelt?

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0