26 Augusti

Tjo Bloggis
Gladare tider verkar vara på väg till sist. Hundjobbet har äntligen gett resultat och på söndag gäller de :D Nu ikväll bär de av till lund över helgen förhoppningsvis med ett bra resultat, har inte hunnit spela igenom secret of mana ännu denna sommaren så de blir väll ett av målen. Charmed börjar nå sitt slut av säsong 7 kalla mig tjej bloggis men har faktiskt njutit av serien och alla kärleksintryger hit och dit har kännts igen... nått så när iaf haha. Senaste avsnittet jag såg hade simple plan spelandes i bakrunden vilket var kul. Futurama i sin tur börjar oxå nå slutet av sin säsong och endast tre avsnitt återstår, glädjande nog har de redan fått kontrakt för en ny säsong till nästa sommar :)

Nu när augusti är slut börjar höjdpunkterna i världen i form av csi och hockeyn äntligen närma sig en dryg månad kvar nu bara. Men även september bjuder på överraskningar när riot släpper nya dominion, dessutom fyller både jag och sofia 25, dock verkar de inte bli ngt firande tillsammans. Hade varit kul om hon hade tid en kväll att ses men jag hoppas inte på för mkt. Om sommaren har lärt mig ngt är de att gå vidare när de går och de känns som kärleksbiten känns lättare nu än vad den gjord ei våras känns lättare att acceptera bara vänner nu och som vänner känns de lättare att acceptera att inte träffas. Får väll se om de någonsin tar fart igen, oavsett vilket överlever jag den biten ändå.

Studentlivet börjar vakna igen nu och jag har redan stött på en ny granne och förhoppningsvis blir de fler, daniel kommer förhopnningsvis tillbaka denna helgen oxå så de blir nog en del liv ändå :)

Har även läst en och en halv lee child bok senaste två veckorna och shit vad jag har saknat jack reacher han är helt överlägsen mot harry bosch :) Kommer förmodligen vara klar med "gone tomorrow" den 14 boken i serien nu över helgen.

Jaja de var allt för nu laddar batterierna i lund och ser fram emot söndag :)

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0