Purpose, atlast

Tjo Bloggis
Tänk vad konstigt livet är ändå, om ngt går fel går alltid ngt annat fel oxå och uppenbarligen är motsattsen sann oxå. Efter två långa år har jag äntligen fått en ny granne som hittar på grejer de e knappt så man tror de e sant. Förutom grannen har jag dessutom en annan granne som jag ska läsa terminen med samt ett hundjobb med start nästa vecka. Sen e de bara 5 veckor till hockey starten oxå de ända som saknas nu är en ordentlig fjälla i livet, men vem vet de kanske kommer? Gårdagen bjöd på första kårbesöket på över två år, väldigt mkt folk och speciellt väldigt mkt nytt folk vilket var super kul. Om allt går som planerat och jag lyckas få tag i ett kårkort idag blir de utgång ikväll oxå med nya grannen oscar och med lite tur lyckas jag dra med emmie oxå, vem vet. Jag är ett par år äldre nu än sist så får väll se om jag har min "player-touch" kvar. Nu vill jag väll iofs inte direkt ha ngn tjej med hem utan snarare träffa ngn trevlig att byta nummer med. De känns helt makalöst att faktiskt ha ett syfte på alla delar av livet igen och att allt kom samtidigt känns lite konstigt. Jag hoppas hösten kan fortsätta i samma stil :)

Förra helgen bjöd på långhelg i lund med massa trevligt folk från både lund och helsingborg vilket var väldigt kul känns som jag hunnit med att träffa mer folk senaste 5 dagarna än tidigare under hela året. Livet leker helt enkelt och de e fan på tiden :D Ska till skolan nu strax på genetik föreläsning ska försöka sätta i mig ett par nektariner först bara, råkade köpa 2kg häromdagen.

Jaja de var allt för nu låt oss fira glädjen med en visa:

http://www.youtube.com/watch?v=cEdNYVXZoQ0

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0