We're back baby!

Rebirth bloggis!
Finns inga ord som kan beskriva hur jag känner mig de har bara gått tre dagar på nya terminen men jag har inte haft så här mkt hopp inför en ny termin sen hösten 2008. Kalle den självklara ledaren och eldsjälven är borta sen länge, likaså är de ändlösa skratten och galna upptogen tillsammans med bygger, dessutom är anette den ultimata skönheten försvunnen sen länge. Jag trodde länge att jag inte skulle hina med att uppleva samma sak igen men de senaste dagarna pekar mer och mer mot en återupplevelse av den bästa tiden i mitt liv. Visst dessa tre är borta men nu finns de ersättare Trellborgaen Oskar och göteborgaren daniel samt emmie från malmö som iofs inte direkt är ny men hon är väldigt lik i stilen som annete var, alltid glad att ses och alltid väldigt supportig. Så vad leder då allt detta till?

Jo komiskt nog bor emmie numera i hus 7 precis som anette brukade göra vilket leder till fler förfester där med start ikväll. Dessutom är oskar tokig i utgång så jag antar att han blir nya bygger, eller ja nåväll personerna går självklart inte att ersätta de viktiga är i slutändan ändå att ha roligt. Och ett killgäng på tre har skapat mkt chaos i kstad innan, så de är väll på tiden att de nya studenterna lär sig stava till jorche igen :D

Önska mig lycka till ikväll bloggis då den första riktigt stora kvällen ligger planerad, med flyers sockarna och hannah montana cidern i högsta hugg beger jag äntligen mot nya äventyr :D

/Mana "The stuff of which magic ALWAYS will be formed" <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0