14 December

Tjo Bloggis
Hade precis ett spännande samtal och jag mötte utan tvekan dagens överraskning, ligger och sover när plötsligt telefonen ringer och upptäcker när jag svarar att de är Angelica. Trodde först jag dröme men uppenbarligen inte. De känns som oändligt mkt tid har passerat sedan jag senast träffade henne och de senaste 2 åren har utan tvekan ändrat mitt sätt och den jag är. Efter allt som har hänt sen dess känns de kul att kunna börja om igen. Och utan tvekan känner hon att de är värt ett försök oxå, kul :)

Livet i övrigt glider på i sin takt och hoppet om ledighet närmar sig raskt. Dagen idag har bjudit på diskussioner om paradisfågel, en fågel som skapar ett så städat bo som möjligt för att honan ska välja just dom. Låter lite som ngn som bor här i korridoren :) Inte ens fåglarna klarar sig ifrån pedanta kvinnor :P

Hockeyn i sin tur bjöd på sjätte raka vinsten igår, giroux status blev även uppdaterad dock tråkigt nog till de sämre. Verkar som han kommer missa över 15 matcher och den uppenbara Art Trophy vinnaren verkar få ge sig pga skada. Urtråkigt :(

Kärleken är för närvarande fortfarande oförändrad självklart fortsätter jag kämpa och leta vidare, med över 4 miljoner kvinnor måste de kännas rätt med någon. På tal om kärlek såg vi en jätte mysig film häromdagen "groundhog day" som handlade om en förälskad kille som fick återuppleva samma dag om och om igen tills han lyckades fånga den kvinna han ville. Filmen påminner om "99 first dates" som jag en gång i tiden nämt här i dig bloggis. Jag som är hopplös rommantiker och tokig i urgulliga slut kunde inte låta bli att le lite extra. Någon dag bloggis ska jag hitta den där speciella som är värd att ge allt för.

Fredagen som kommer nu bjuder på klimax och säsongsavslutning på Kåren, självklart ska jag dit med de vanliga gänget och även om jag utan tvekan har insett att jag inte vill dra med ngn hem fick jag en tydligare inblick i ogges liv häromdagen, och insåg att vi tänker i samma banor. Och ett telefonnummer borde jag utan problem kunna fixa fram tror de kan vara nyttigt att hitta någon på de "riktiga" sättet igen. De skadar inte att prova iaf.

Till sist måste jag nämna lite nyttigheter håller på å tvätta ordentligt ikväll och med en klippning innan fredag kan jag nog se riktigt hyfsad ut, håret och skäggväxten börjar bli allt för wookie lik för tillfället, frågan är bara var jag ska våga på att klippa mig när min vanliga frisör är mamma ledig?

De var allt för nuet ska återgå till livet!

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0