19 December

Tjo Bloggis
Nu är de mindre än 4 dagar kvar innan jag beger mig på juläventyr i lund. De känns konstigt att de redan gått ett år sen sist, detta året blir oxå första året på 3 år jag spenderar julen ensam. Detta känns lite trist men de får helt enkelt gå. Ska bli enormt skönt att komma ifrån kristianstad en vecka iaf, känns som jag inte varit ledig på evigheter, sommarkursen har verkligen satt sina spår.

Annars då? Har fortsatt prata med Angelica i stort sätt varje dag sen sist och de är kul att de kommit igång igen, kanske kan vi uppnå de vi hade sist? Kontakten med Julia har även ökat den senaste veckan och de känns oxå väldigt roligt, hoppas på att fira nyår tillsammans med henne men tyvärr brukar hon inte vara så duktig på å stå vid de vi bestämmt så får se hur de slutar.

Råkade snubbla och trampa sönder min mic häromdagen och nu kämpar vännerna hårt för att få mig att kommunicera med dom i vent igen :) Känns underbart och vara så efterlängtad :D Ska se till å träffa petter en dag iaf innan han flyttar i januari det känns som min kontakt med honom har funnits där väldigt längre och jag antar att han känner de ännu tydligare. De är kul när man kan hålla kontakten med någon i så många år och fortfarande trivas lika bra ihop.

Till sist får jag väll tyvärr nämna att kärleken inte har gjort ngn framsteg väntar sen 5 dar tillbaka fortfarande på ett svar, frågan är om jag kommer få de lr om hon har gett upp? Får ta nya tag efter nyår ifall de visar sig att de tagit slut redan.

Nu ska jag spela en runda lol för att sedan runt 7 tiden tillbringa en stund i chatten och chilla sönder innan sängen väntar extra tidigt ikväll.

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0