31 December

Tjo Bloggis
Är nyligen hemkommen efter en väldigt bra utekväll, de känns härligt att faktiskt kunna säga de då jag inte upplever de speciellt ofta. Turen bar iväg redan vid 10 tiden till bånken och väl på bånken fanns där en riktig amatör sångare med gitarr, som spelade vad publiken ville. Detta är underbart då man slipper de typiska techno dunket. Efter att ha hört bla gyllene tider och stand by me var kvällen igång på riktigt. Som inte detta skulle räcka lyckas ogge och jag hooka ett set med 8 tjejer och få hela bordet att skratta glatt. Trist nog var tjejerna 93or vilket tyvärr inte funkar för mig. Kvällen fortsatte sedan med att et skulle lära mig dansa på ett vettigare sätt, detta är dock näst intill omöjligt :P

Slutligen begav ogge och jag mig hem och kvällen slutade väldigt bra och de hela var väldigt roligt. Nu blir de till att sova en stund innan förberedelsen inför nyår och nyårsmiddagen går av staplen imorgon. Flyers har även en legendary match imorgon med stjärnorna från 70-talet som gör comeback en match hade väldigt gärna sätt den live men matchen börjar inte förens vid 9 på kvällen vilket är alldeles för sent. Får tanka ner den istället.

Ihopp om att nästa år kan vara lika socialt givande som hösten har varit tackar jag för mig för detta året.

/Mana "The Stuff of Which Magic is Formed"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0