5 December

Tjo Bloggis
Så är de slutligen december igen, årets sista försök att få oss att inse att året ändå har varit bra. Kan inte låte bli att le lite när jag tänker på året som har varit. Drömmen om att bli väckt på morgonen har ju slagit in iaf även om de inte riktigt blivit som jag hoppades. Årets viktigaste två händelser är iaf utan tvekan framgången att ta mig vidare ur de gamla och faktiskt hitta modet och styrkan att träffa någon annan, vilket hände ett flertal gånger. Suget att hitta ngn kom utan tvekan tillbaka, vilket jag antar är en positiv grej. Sen har ju korridoren vaknat igen vilket är super härligt. Hoppas att nästa år kan börja i stil med hur detta slutade.

Nåväl 3 veckor kvar ännu och dagen idag har redan bjudit på sin intressanta bit. Oskar och jag var precis på internationell "middag" på högskolan och käkade grejer jag aldrig tidigare sätt. Ibland var detta en bra grej dock när mkt av maten faktiskt var god.

Datinglivet fortsätter framåt ihopp om att uppnå nya reslutat prova jag på dating asidan som madde tipsade om. Dessutom erbjöd madde en "modellbild" ngt jag inte hunnit utnyttja ännu. De kan dock säkert behövas en förändring då resultatet på sistone har varit uselt. Kanske är jag för på och för tydlig om vad jag söker vilket skrämmer de som inte är lika säkra? Kvinnor brukar ju föredra när ngt bara "råkade" hända än att ha hela sanningen från början. Konstigt släkte de där. Så en viss omskrivning och en ny bild hade nog inte skadat. De blir dock ett senare bekymmer i veckan.

Dagens bekymmer får istället handla om en okej dygnsrytm igen istället för att gå upp runt 4. Del 2 av kursen börjar på onsdag och jag känner att jag måste bättra mig på närvaron av föreläsningar för att inte helt gå under i de stressiga december.

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0