9 December

Tjo bloggis
Nu är de nästan bara två veckor kvar till jul, tänk vad tiden ångar på. Lagom till detta har jag glada nyheter, helt oväntat snubblade jag över en ny flyers-fan igår, som för första gången även var kvinna. Dock bodde hon väldigt långt här ifrån och var förlovad, men de är ett tecken på att kämpa vidare iaf :) Så länge man försöker och uttnytjar sina möjligheter borde kärleksbekymmerna slutligen lösa sig. Detta visade sig inte minst idag då jag har råkat stöta på en tjej ifrån eslöv, givetvis är de för tidigt att säga ngt då vi precis börjat prata, men glad och trevlig är hon iaf vilket alltid är en början.

Natten bjöd även på första vinsten för säsongen över penguins och precis som förra året ledde detta till ny tabell-etta :D 1-0 målet var något av de mest udda jag någonsin skådat i mina 12 år av nhl. Ska leta upp en länk och ladda upp nedan.

Helgen börjar även nu och ska strax in till stan en sväng med rickard och danne, känns lite fel att vara på systemet varje fredag numera som en riktig fjortis haha. Nåväl njuter av sällskapet och förväntingarna över kvällen, då e de värt att bege sig till systemet en sväng, om inte annat får jag nya hannah montanna cider :)

Slutligen hittas målet här, tyvärr hittade jag ingen länk med bara målet men kolla de första 15-30 sekunderna. Inte något man ser varje dag :)

http://video.nhl.com/videocenter/console?hlg=20112012,2,409&fr=false

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0