Moves like Jagr :)

Tjo Bloggis
Gårdagen blev bättre än vad morgonen kändes och bjöd på tidig morgonpromenad, hemmagjord risgröt, utgång på grand och vinst i hockeyn, härligt. Dessutom träffade jag en av julias vänner ifrån Blekinge. Utgången blev sisådär de var kul att komma iväg även om jag inte längre är en uteställs människa. Jag undrar lite när denna biten försvann ifrån mig? Men svaret är självklart väldigt enkelt, de var helt enkelt kalles förtjänst att jag någonsin trivdes på uteställen. Den självkänsla förhöjning han uppnådde på alla inblandade fick allting att verka super roligt. Du får komma förbi en sväng i Februari när du e hemma igen kalle, saknar dig som fan här i kstad.
Dock blev de en svängs dansande igår och sprang även på en super glad et, härligt att hon alltid är så euntusiastisk över att ses :)

Kvällen slutade dock ganska tidigt och jag begav mig hem för att njuta av hockey, matchen slutade 5-2 och Jagr visade än en gång framfötterna. Tråkigt nog lämnade giroux matchen efter 2 perioder och håller andan just nu om att han inte blev skadad allvarligt.

Annat nytt idag? Har börjat inse att de är fler än jag som har kärleksbekymmer behöver bara kolla på egna korridoren för att inse den något dolda rivaliteten, jag älskar tjejkompisar men när detta påverkar en grupp känns de sisådär, jag hoppas dom kan lösa de på bästa sätt. Min egna kärleksfront är mer eller mindre oförändrad jag kämpar på med en eslövstjej som bara verkar vara inloggad en gång i veckan, ska försöka fixa hennes facebook nästa gång hon svarar. Komiskt nog skriver jag fortfarande även flitigt till lisa, trodde de skulle sluta, kanske fick hon inte till de med den andra killen? Hon är trevlig iaf och föreslår hon att träffas någon dag när jag är i lund kommer jag inte säga nej, de känns tveksamt dock :)

Nåväll idag är de Söndag och jag har massvis med tvätt att fixa. kanske kommer eftermiddagen även spenderas med Julia de är svårt att veta med henne om hon faktiskt dyker upp.

Dedikerar veckan till Jagr med följande parodi av "moves like jagger", Enjoy!

http://www.youtube.com/watch?v=AjWUM6pwcgU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0