24 Februari

Tjo bloggis
Ännu en dag har passerat på detta år och ännu en kurs når sitt slut imorgon. Jag är sjukt nervös men har verkligen gett järnet med massor av timmar i skolans bibbla. Så nu tusan ska de väll ändå gå bloggis! Annars har de kommit ännu en omgång snö inte mkt men lite räcker bra :) Har varit ute å gått en sväng nyss och för första gången någonsin har jag lyssnat på musik i mobilen :D De e många som frågar mig vad jag pluggar och de blir inte mkt klokare vid svaret så jag hittade en rolig video av markoolio som berättar precis hur de är att vara ekolog :)

Se och njut:
http://www.youtube.com/watch?v=0qiupvTQqfA&feature=related

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0