13 Januari

Tjo Bloggis
05.15 ännu en sömnlös natt med för mkt tankar å funderingar. Har sätt memento idag en film som handlar om en kille med bara fem minuters korttids minne och hur underbart livet kan bli om man skapar och tror på sina egna sanningar.
Bra poäng i den.

Är de ens någon som läser detta längre bloggis? De känns som jag glider ifrån de vänner jag har kvar och jag börjar tappa fattning om vrf jag ens ska gå upp på morgonen. "gdtl" Tillängnas dig tommy de tog mig många år å förstå vad du menade. De löser sig till sist på nått jävla sätt. Får bli ny kurator tid för mig i veckan e så jävla trött på allting.

/Mana

P.S Om någon läser detta var snälla och skicka ett sms till 0708-373304 med texten "gdtl" De uppskattas, speciellt just nu, tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0