21 Januari

Tjo bloggis!
Äntligen goda nyheter jag har bestämt mig sen sist att försöka hålla kontakten ordentligt med folk jag faktiskt vill träffa och ikväll bär de av till lund för ett seminarie i... "the game" :D Har inte känt mig så här glad på länge, känslorna innan en utgång och förhoppningarna överträffar de mesta. Något jag har lärt mig sen sist är att inte pressa mig själv för hårt och bli besviken dock. Jag kommer njuta av kvällen bara av att observera och kan jag få några tips på vägen om mitt "night game" är de väll inte fel direkt. Men att äntligen få se en riktig "natural" i action känns super häftigt. Kvällen kommer börja med ett seminarie i lund med förmodligen väldigt bekanta ord för min del, sen ska ett tjugotal killar bege sig till kb i malmö.

Min största förhoppning om kvällen är inte att träffa tjejer, jag har aldrig varit mkt för bartjejer och från malmö dessutom? Klarar mig nog bättre utan :) Nej istället ser jag fram emot att träffa killar och eventuellt någon ny kompis. Viktigaste delen är dock givetvis att ha roligt och jag tror verkligen de kommer bli kul :)

Sitter här å lyssnar på musik från högtalarna just nu, ett gott tecken på att jag faktiskt mår bra och är glad det är på tiden de :)

Hockeyn ångar på och bjöd på ny vinst inatt och Philadelphia är påväg mot deras första President's trophy som ligans bästa lag detta året. De har tydligen inte vunnit denna sedan 1987 så hade varit häftigt att vara med om i år.

Annars då? Nja annars är de inte så mkt ska försöka komma igång med kemin och verkligen klara de denna gången tror de kommer påverka mkt av året som kommer och hur jag kommer må. Detta väntar dock till 10.00 måndag nu ska här bara ha så mkt roligt jag kan i helgen :D

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0