26 Januari

Tjo Bloggis
Glädjen ifrån fredagen håller i sig ännu :) Helgen blev väldigt bra och den nya veckan har börjat väldigt bra oxå. Dessutom påväg hem i lördags hörde jag en kattuggla (ca 5 på morgonen) Den lät väldigt häftigt och efter att ha kollat upp läten på fåglar hittade jag denna länk:
http://www.hyber.org/birds/kattuggla.mp3

Min uggla lät precis så, enkelt rop först sen precis som den frsyer med upprepning efter halva haha :P
Annars idag har jag nyligen avslutat en kväll med sofia, vi har lagat lax och annars mest slappat. De e konstigt bloggis hur små förändringar här och där kan leda till mkt nyheter, men men mår mkt bättre nu än större delar av hösten jag hoppas de kan hålla i sig :)

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0