12 Juli Ny Kristianstad dag

Tjo Bloggis
Har börjat spana efter näktergal bloggis, har en glad gynnare som sjunger för mig om nätterna men har inte lyckats hitta honom ännu, dock står de i fågelboken att sången kan höras kilometervis så den kanske sitter långt borta ändå, härligt låter de iaf :) Dagen idag har än en gång spenderats i stan tillsammans med kusinerna erik och johannes, vi hade väldigt trevligt i de härliga sommarvädret och jag fick langos igen :) Veckan som är kvar nu ska eventuellt bjuda på fler åkturer till stan medan sommarens första riktiga utflykt går av till skrylle på lördag. Ska bli skönt att komma ut på riktigt igen :) Desstuom har hund jobbet äntligen löst sig har hittat en valp som jag ska ta hand om i augusti. Annars har den senaste tiden funkat bra, ser på de nya futurama avsnitten och kämpar med de tre sista säsongerna av förhäxad. Saknar mina gamla vänner och korridorsdanne men söker nya dörrar att öppna istället och de om ngt är ju vad sommaren handlar om. Vi får se vad sommarkursen i nästa vecka kan bjuda på med lite tur slipper jag läsa med Tenander i år iaf, jag klarar inte av den människan blää.

Dating fronten går väll som den gör men jag kämpar tappert iaf om inte annat så är de kul att prata med lite nytt folk iaf. Ska försöka hinna med en till date innan sommaren är slut. Annat jag måste hinna med under sommaren är en ny dyngsrytm en tenta och ett projekt i att bli av med silverfiskar. Med andra ord inget nytt :P

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0