17 Juli

Tjo Bloggis
Kom precis hem efter tre dagar i stångby har haft väldigt kul har mina riktiga vänner där. Trots detta känner jag mig ändå inte hel, jag saknar ngt i livet jag säger enkelt att de är vänner, men de är de inte. Henrik och petter har vuxit för mig när jag behövt de och de är mina närmaste vänner. Men de hör tyvärr bara ihop med spelandet, det jag saknar är ngn att prata annat med. Jag minns inte senaste gången jag pratade sex med ngn och bara en sådan sak är ju helt bakvänd. Tjejer som katrin och angelica finns inte längre i mitt liv och kanske är de just de som behövs, en väldigt nära tjejkompis. Någon som ändå har den sexuella spänningen kvar och kan skapa lite pirrighet att prata med även om de aldrig händer ngt. Någon som är annorlunda på ett annat sätt. Fan jag saknar tjejkompisar har lyckats förlora varenda en och har svårt att hitta nya.

Är sugen på att prata mer med emmie, men har känt henne så länge som ngt mellanting mellan bekant och vänn så de är kneppigt. Frida sen är jag osäker på hon verkar köra den typiska jag vill stilen men sen ändra sig i sista sekund precis som att hon aldrig har velat. Hur tusan jagar man en tjej och ändå meddelar att man inte gör de för att ligga med henne? De är mkt lättare med killar kan ses utan att allting ska vara så jäkla omständigt. Så vrf vill jag då ens ha tjejkompisar? Kan knappt svara på de själv men ngt är de som gör de.

Har massvis med fjärilar i magen ikväll så babblar mest på massa svammel :P Börjar nämligen sommarkursen imorgon och beffarar att de är en del kända ansikten sen förra året som jag inte trivdes med. De två tjejerna jag trivdes med ska givetvis inte läsa den :/ Känns som alla jag hittar och försöker komma närmare alltid försvinner, beror detta på mig lr andra omständigheter? Vill ha ngn att prata med igen, ngn man kan bli glad över att se online lr höra ifrån istället för att tveka om de ens är lönt att höra av sig eftersom de inte blir ngt svar ändå. Nog med svammel, tillängnar dagen till de personer som funnits där under min uppväxt och som jag har kunnat prata med när det behövts om allting.

Jelle - Enormt utbyte under flera år med allt ifrån sex till runescape.
June - Rädda mina tidiga gymnasieår genom att alltid finnas där och alltid vilja prata, träffa henne i lund hösten 2009 vilket var obeskrivligt häftigt.
Hein - En av de första jag prata mkt med online, 40+ åring ifrån holland som spelade dungeon keeper om kvällarna och kom väldigt bra överens med mig.
Zack - Har fått mkt skit ifrån andra jag träffat online men alltid varit benhårt lojal mot mig i alla situationer. Erbjöd en resa till stanley cup som jag tvekade på första året men gärna ville andra året då dock detroit förlora.
Vonki - Mkt har sagts å hänt mellan oss men i slutändan var vonki underbart trevlig att ha i sitt liv, i venten lr på wowwiki, tankarna och känslorna fanns alltid där.
Susie - Kompis till june då vi tre spela och prata mkt tillsammans, kontakten dog dock ut ganska snabbt tråkigt nog men är ändå absolut nämdvärd.
Kalle - Ingen har någonsin inspererat, glatt mig och visat sådan otrolig ödmjukhet som kalle gjorde i kstad. Kalle var inte glad så länge han inte visste att alla medverkande var glada, var tusan finns de fler sånna personer? Tackar för alla kvällar, alla kort, alla tvstunder och givetvis alla shots och tokiga pådrag.
Therese/Albina - Två tjejer ifrån lärareutbildningen som jag läste med i två olika klasser. De var dock väldigt lika och gjorde tillsammans flytten och terminerna i kstad ngt att se fram emot och varje skoldag en dag i gemenskap, ngt jag haft svårt att uppnå med ngn annan under åren på höskolan, sanna eldsjälar som verkligen ville höra hur din dag hade varit istället för att bara fråga som följd fråga.

Önskar jag kunde skriva fler namn men ni har funnits där under vikta peridoer av livet och jag är för evigt tacksam. Vill hitta ett nytt namn till listan, var finns du någonstans? Och framförallt var ska jag hitta dig?

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0